Schulz ponownie Dba o Zdrowie

Grupa Aptek Dbam o Zdrowie ponownie wybrała agencję Schulz Brand Friendly do stworzenia kampanii ATL dla swojej jesiennej kampanii.

Kontynuując owocną współpracę z siecią Aptek Dbam o Zdrowie, agencja Schulz Brand Friendly realizuje 9 spotów reklamowych o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym. Zespołowi kreatywnemu oraz produkcyjnemu, powierzono stworzenie koncepcji, kreację i nadzór produkcyjny. Celem kampanii jest podkreślenie wizerunku przyjaznych cenowo aptek gwarantujących fachową pomoc eksperta oraz prezentacja specjalnej oferty cenowej.

Kampania zaplanowana jest na 3 miesiące. Agencja została wybrana w drodze konkursu.

O agencji Schulz Brand Friendly:
Od 1997 roku agencja Schulz Brand Friendly promuje filozofię brand friendly, otaczając swoich klientów opieką full-service. Koncentrując się na efektywnym łączeniu strategii z kreacją, zamienia zwykłe kampanie w przemyślane realizacje. W jej portfolio znajdziemy realizacje łączące ATL oraz BTL m.in. dla Mitsubishi, Tetley, HOOP, Colgate Palmolive, Tantum Verde, Pfeifer & Langen.

http://www.pressoffice.pl/zdrowie,t1156569107?more=1269555662

hastagi na stronie:

#workflow doz #workflow doz pl #www workf doz pl #https://workf doz pl/ #www workflow doz pl #doz sprzedaje apteki #work flow doz #workf doz

Tags

Related posts

Top