Łuszczyca jest niezakaźną, autoimmunologiczną, zapalną chorobą skóry. W Polsce choruje na nią ok. 1 200 000 osób, a na świecie nawet 125 000 000.Chorzy mają utrudniony dostęp do – korzystania z basenu, usług fryzjer
Lekarze oraz farmaceuci z Leszna i powiatu leszczyńskiego mieli okazję po raz pierwszy poznać praktyczne działanie systemu e-Recepta. 17 marca 2011 r. w Wyższej Szkole Humanistycznej w Lesznie odbyła się konferencja inaugurując
1,5 miliarda ludzi na całym świecie – ta liczba mówi sama za siebie, a statystki z roku na rok nieubłaganie rosną. Krótkowzroczność to schorzenie dotykające wszystkich, a jej pierwsze symptomy pojawiają się u coraz większ
Informacja prasowaWarszawa, 18 kwietnia 2018 r. Zdarza się, że podczas wakacji lub wypoczynku w czasie długiego weekendu zaczyna boleć nas ząb. Często okazuje się, że jest to wyrzynająca się ósemka. Będąc poza domem nie
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 23 kwietnia 2018 r.Troska o zdrowie oraz systematyczne wykonywanie badań profilaktycznych powinny być naturalnym nawykiem. Przykładem dla nas mogą być zawodowi sportowcy, którzy mimo młodego wieku,
Debata z okazji Światowego Dnia Chorego na Łuszczycę – 30.10.2020Szanowni Państwo,serdecznie zapraszam na Debatę „Łuszczyca – szanse i wyzwania” organizowaną z okazji Światowego Dnia Chorego na Łuszcz
Mała tubka, wielka sprawa Dekady innowacyjnych badań nad pastą do zębówMycie zębów to rutynowa czynność, powtarzana każdego ranka i po ostatnim posiłku. To, co jest dla nas niemal niezauważalnym elementem codzienności, d
LIVE MY LIFESTYLE – To dla Was się zmieniamy!Niepełnosprawność już dawno przestała być kojarzona z osobami, które życie spędzają w domu, mają ograniczony dostęp do świata zewnętrznego czy są wyłączone z aktywnego �
Materiał prasowyBudujemy odporność i wspieramy jelita z probiotykami Diflos!Czy wiesz, że o odporność warto zadbać nim nadejdzie kolejny sezon na przeziębienia? Teraz bowiem najłatwiej ją zbudować. Jest to dobry czas, aby
Grupa Aptek Dbam o Zdrowie ponownie wybrała agencję Schulz Brand Friendly do stworzenia kampanii ATL dla swojej jesiennej kampanii.Kontynuując owocną współpracę z siecią Aptek Dbam o Zdrowie, agencja Schulz Brand Friendly real